Ako postupovať, keď....
Obdrželi jste od nás zásilku s objednaným zbožím a je s ní něco špatně?
1. Zásilka dorazila poškozená i když je její přepravní obal nepoškozen?
2. Obsah zásilky není přesně podle Vaší objednávky?
3. Zboží nesplnilo Vaše očekávání a chcete jej vrátit?
1. Zásilka dorazila poškozená i když je její přepravní obal nepoškozen?
- V první řadě je toto nutné nahlásit u samotného přepravce, který Vám zásilku doručil. Z pravidla je k tomu potřeba doložit kompletní obal i vnitřní výstelku zásilky, která zboží chrání před poškozením. Někdy stačí přepravci doložit pouze fotografie: přepravního štítku, poškozeného výrobku, balíku ze všech stran, způsobu zabalení a vnitřní výstelky.
- Následně prosím informujte i nás, telefonicky na číslo +420 602183201 nebo e-mailem na objednavka@domacepotreby.cz - na tento e-mail nám prosím zašlete výše uvedené fotografie a připojte k nim ještě číslo faktury či objednávky.
- Poté Vás, v co možná nejkratším termínu, budeme kontaktovat a domluvíme další postup tak, abyste co nejdříve měli u sebe požadované výrobky v bezvadném stavu.
2. Obsah zásilky není přesně podle Vaší objednávky?
- V tom případě se pravděpodobně u nás stala nějaká chyba.
- Informujte nás telefonicky na číslo +420 602183201 nebo e-mailem na objednavka@domacepotreby.cz, sdělete nám číslo faktury či objednávky a my vše prověříme, zkontrolujeme a co nejrychleji vyřešíme.
3. Zboží nesplnilo Vaše očekávání a chcete jej vrátit?
- Můžete od kupní smlouvy odstoupit v zákonné lhůtě do 14-ti dnů od obdržení zboží. Pro odstoupení postupujte dle pokynů uvedených na této straně - Odstoupení od smlouvy.